The one I love

Har inte gjort så mycket idag, jag och syrran har städat och tvättat men inte mycket mer. Mest legat i soffan och latat oss. I morse såg vi filmen freedom writers - grymt bra, har sätt den förut men var länge sedan så vi såg den igen. Ni som inte har sätt den tycker jag ska se den. Man kan inte hålla tårarna borta. Men den är grym, verkligen! Ska nog ta och se en till film ikväll för jag är sjukt trött. Har inte sovit mycket inatt, inte heller i veckan. Vet inte riktigt vad de är, antingen kan jag inte somna eller så vaknar jag flera gånger på natten. Men någon gång blir det nog bättre :)


- Någon gång, någonstans, möts vi åter igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0