The sound of silence

Var rätt lugnt igår för min del, de andra var lite, eller rätt mycket, värre. Men det var ändå helt okej kväll, kunde varit bättre  men visst var det kul. Tack allihopa som var med! :)


Kevin, du förstör så jävla mycket när du spökar i mitt huvud.
Du förstör hela jävla livet för att du valde att göra en enda
jävla grej.
"Du", har förstört 7 år av mitt liv nu. Det är dags att
det får ett slut. Du är inte värd så jävla mycket som
7 år. Du är inte ens värd en enda jävla sekund av mitt
liv. Men tyvärr stal du 7 år, 7 jävla år. Och jag vet, fast
jag inte vill att jag kommer få leva med detta resten
av mitt liv.
Ni två, kan ni ta och sluta? Ni gör oss så sjukt illa. Har vi inte
varit med om alldeles för mycket redan? Har vi inte sett nog?
Ska vi behöva se ännu mer? Ni ska ju skydda oss, men det
gör ni inte, inte när ni håller på såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0