trött som aldrig förr

NAtten var ett helvete. Blev nog inte så många timmar ändå. Mira skrek hur mycket som helst och när hon inte skrek glöste hon på glöskrejen som är bredvid mitt huvud. INTE OKEJ KATTJÄVEL! Men nu är emma och lämnar den andra katten hos min morbror, eftersom det är hans katt, så får marita och dom sköta han istället. Inte en natt till med en skrikandes katt. Fyfan!
Så idag har jag varit hur trött som helst, speciellt slutet av dagen, trodde jag skulle somna stående där en stund men jag lyckades vara vaken. Fick ta en senare buss hem också eftersom jag missade den tidigare så var inte hella förrän halv sju så nu har jag ätit lite och ska snart ta och gå ut med notus. Han är rätt mycket energi att göra av med så blir nog 1-2 timmar ute. Tur att det är sol och ljust ute fortfarande. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0