Detbästaavdebästa

Det är så många känslor som rör sig, runt runt runt. Glädje, sorg, ilska, saknad, ångest, skuld, hopp, lycka. Jag vet inte vad jag ska känna. Ena stunden är jag lyckligast i världen, nästa stund vill jag bara ligga i sängen och försvinna. Jag vill gråta, skrika, slå. Samtidigt som jag vill skratta, le, glädjeskrika, hoppa upp och ner, tala om för världen hur lycklig jag är. Sen vill jag bara förstå hur världen kan vara så sjukt orättvis och grym. Varför de bästa människorna ska få ett helvete till liv, varför vissa människor ska få en sjukdom där dom bara har något år, månader, veckor eller bara några dagar kvar att leva. Sen blir jag så grymt arg, speciellt på kevin. Han valde att ta livet av sig, HAN valde att dö. HAN valde att avsluta sitt liv. Samtidigt så finns det så många människor i världen som kommer att dö när som helst fast DOM vill inte. Men KEVIN valde helt jävla själv. Man ska inte säga elaka saker om de som är döda men dom som tar livet av sig är såna egoister, kevin var en egoist, han tänkte inte på någon annan än han själv för om han hade gjort de så hade han levt idag och inte varit aska och utsprid, han skulle varit här nu.. det var meningen att han skulle varit här..men du är inte här kevin, varför är du inte här! kom tillbaka älskade älskade du! Jag saknar dig så det tar ont. Men det vänder, jag är lycklig, jag är glad, för det mesta. Ibland blir det bara kaos och jag vet inte vad jag ska ta mig till som nu. Men man får tänka på allt de positiva i livet och då blir det genast mycket lättare!

FeliciaLudvigMatildaLinneaBerglundAngelicaLinnéaJonssonNotus
Niärdetbästaavdebästa!


Kommentarer
Postat av: linnéaJ

<3



människor som tar sitt liv är jävligt själviska och trångsynta, de förtjänar inte att göra så stor skada på andra människor som de gör. men det är ju självklart att det gör ont, och att man saknar.

du är stark och bäst!

2010-09-19 @ 14:00:19
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: angelica

linnea jag kan inte säga att jag vet vad du känner men jag kommer att alltid att finnas där för dig! Du är stark och det avundas jag dig, du är underbar :)

<3

2010-09-19 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0