sammanfattning av senaste tiden

Det var ett tag sedan jag skrev sist. Jag började skriva på ett inlägg i Söndags men mitt i allting så blev jag tvungen att göra någonting så allt försvann från mitt huvud. Men nu ska göra ett nytt försök att berätta vad som hänt senaste tiden.

I fredags var det fest, först hos Victor och sedan blev det krogen med allihopa. Där var också Mattis, Sofia och Linnea. Hade sjukt kul hela kvällen, eller om man bortser från lite små saker då men det händer ju alltid något dåligt på fyllan, i alla fall för mig. x)
I Lördags var jag, mattis och sofia i stan och fikade, mycket trevligt! När jag kom hem var det bara att traska iväg till stuggrannen för det var stugsista och vi blev bjudna på grillad gris, alltså en hel. Han hade inte ens tagit bort huvudet eller fötterna eller något. Rätt läskigt men ååååh så gott det var. Sen gick vi hem och våra närmsta stuggrannar kom över en stund. Mattis hörde av sig och vi drog upp till stan och körde runt där, hämtade Ludde och körde till max och satte oss där sen skjutsade vi hem han igen och vi drog oss också hemåt.
Söndagen gick jag, mattis och sofia på stan och jag köpte en skjorta eller vad jag ska kalla de. Vi skulle också fika men allting var ju typ stängt så vi åkte hem istället. På kvällen åkte vi tre till Linnea och där fick vi te och mackor. Hon hade tänt ljus och allt så det var huuur mysigt som helst.
I Måndags var det självklart skola. Åkte från bureå på morgonen så var rätt trött. Åkte till ånäset efter skolan och sen blev det bara kaos. Men de orkar jag inte skriva om.
Efter skolan i tisdag mötte jag upp felle på stan och vi gick på frasses för hon hade inte ätit något sedan frukosten, när hon hade ätit gick vi i några affärer och åkte sen hem till Bureå och såg film med mamma och sen sov vi. Igår vaknade jag och hade jag ont i halsen och huvudet och hela kroppen så jag anade att feber var påväg så jag tog en ipren och åkte till skolan men det blev inte mycket bättre så på eftermiddagen åkte jag hem och när jag kom hem vid två tiden däckade jag i soffan och sov tills syster ringde vid 17.00. Mådde inte så bra men jag trottsade ändå febern och började laga lite mat, när syster då kom hem dog jag typ. Låg ner och åt och orkade inte göra någonting men när jag fick i mig en ipren igen så lekte livet igen. Jag orkade sitta upp och busa med mira och jag hade bara ont i huvudet och halsen. Emmas jobbarkomis kom på kvällen och vi såg film. Vid tio-elva tiden började febern komma tillbaka så när patrik (?) hade åkt hem la jag mig och såg one tree hill och somnade rätt fort. Idag har jag fortfarande lite feber och ont i huvudet och halsen så ingen skola idag, vet inte om det blir någon imorgon heller, vi får se. Nu ska jag i alla fall lägga mig och se one tree hill igen och vänta på att snuttis kommer hem och kan mysa med mig. Bästa vovven!



Jag väntar på ett samtal som jag vill ska komma nuuuuuu. Det verkar sjukt bra och kanske kan man äntligen få reda på varför jag reagerar som jag gör. Och förhoppningsvis få göra en utredning också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0