vill ha sommar



Detta är inte min morgon. Kollade på busstidtabellen när jag vaknade och insåg att jag kunde fått sova 50 min längre än vanligt. Menmen, får tänka på de till nästa gång då.
Vi har friluftsdag idag, ska vara på mariehemsängarna och spela lite boul, fotboll fresbegolf, och vollyboll. Kommer nog bli lite sådär. är inte direkt peppad på de men de får väl duga. Bättre än lektioner i alla fall. Förhoppningsvis vinner min klass. :D

Nej, nu ska jag lägga mig en stund och förhoppningsvis sova lite, kommer troligtvis inte gå som vanligt men :P


Kommentarer
Postat av: Linne

Gick inte kommentera förra inlägget men hursomhelst:) blir det inget med klassen (stor risk)så kommer jag gärna å parta me er:)

2010-09-17 @ 07:05:48
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0