.

Nu är jag hemma från en helt fantastisk resa. Ni måste åka till New york någon gång i erat liv. De är en helt otrolig stad, mäktig på alla sätt och vis. Nyårsafton var helt sagolik med alla raketer. Kommer nog bilder sen om jag orkar lägg ut dom, just nu är de för sent och jag borde egentligen sova för vi har varit på resande fot sedan 10.30 (16.30 svensk tid) igår och kom inte hem förrän kring 23.00 ikväll så jag är rätt slut.
Jag hoppas alla har haft det bra här hemma, haft en jätte bra julafton samt en jätte bra nyårsafton.
De sista jag vill säga är:

Sov gott björn
Jag vet att du inte känner någon smärta
längre, att du har det bättre där du är nu
än du hade de sista tiden här. Men vi
kommer alltid att sakna dig.
Vila i Frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0